NPK-NTB-Kristian Skårdalsmo: Det kjem fram i Statens vegvesens handlingsprogram for åra 2018 til 2023 og framover. Planen vart lagt fram onsdag.
På fem år vil fem E39-prosjekt etter planen bli opna. Det dreier seg om Eiganestunnelen i Rogaland og strekningane Svegatjørn – Rådal i Hordaland, Bjørset–Skei i Sogn og Fjordane og Betna–Vinjeøra–Stormyra og Lønset–Hjelset i Møre og Romsdal.
Samtidig vil fleire prosjekt på den mykje omtalte E39 ta lengre tid. Det dreier seg om tre strekningar i Rogaland, nemleg Ålgård–Hove, Smiene–Harestad og Rogfast, og Garnerløkka – Kolsdalen i Vest-Agder.
Prosjektet E39 Rogfast blir den lengste og djupaste undersjøiske tunnelen i verda. Når Rogfast er på plass, blir reisetida mellom Stavanger og Bergen redusert med om lag 40 minutt, ifølgje Samferdselsdepartementet.
I handlingsprogrammet for perioden 2018–2023 blir fleire E16-strekningar opna. Dette er Sandvika – Wøyen i Akershus, Bjørum – Skaret i Akershus og Eggemoen – Jevnaker – Olum i Buskerud og Oppland og Bagn – Bjørgo i Oppland.
Samtidig vil bygginga av strekninga Stanghelle – Arna i Hordaland gå føre seg i perioden.
På den andre stamvegen mellom aust og vest, nemleg E134, opnar strekninga Damåsen – Saggrenda i Buskerud, Gvammen – Århus i Telemark innan 2023, mens Røldal – Seljestad i Hordaland vil gå føre seg i perioden.
E16 er vintersikker, men har lengst køyreavstand Oslo-Bergen. Vegen skal likevel fullførast og vil vere ein viktig avlastingsveg når andre overgangar er stengde, vart det bestemt i fjor.
Strekninga Sjoa – Otta i Oppland blir opna, og i Trøndelag skal strekningane Vindåsliene – Korporalsbrua og Jaktøya – Klett – Sentervegen begge opnast innan 2023.
I Nordland blir strekningane Helgeland sør inkludert Kappskarmo – Brattåsen – Lien, Helgeland nord, Megården – Mørsvikbotn og Hålogalandsbrua opna. Det blir også Sørkjosfjellet og Kvænangsfjellet i Troms og Tana bru i Finnmark.
Om Oslofjordforbindelsen trinn 2, som er RV23, heiter det at prosjektet skal gå føre seg i perioden.
På fem år vil fem E39-prosjekt etter planen bli opna. Det dreier seg om Eiganestunnelen i Rogaland og strekningane Svegatjørn – Rådal i Hordaland, Bjørset–Skei i Sogn og Fjordane og Betna–Vinjeøra–Stormyra og Lønset–Hjelset i Møre og Romsdal.
Samtidig vil fleire prosjekt på den mykje omtalte E39 ta lengre tid. Det dreier seg om tre strekningar i Rogaland, nemleg Ålgård–Hove, Smiene–Harestad og Rogfast, og Garnerløkka – Kolsdalen i Vest-Agder.
Prosjektet E39 Rogfast blir den lengste og djupaste undersjøiske tunnelen i verda. Når Rogfast er på plass, blir reisetida mellom Stavanger og Bergen redusert med om lag 40 minutt, ifølgje Samferdselsdepartementet.
Stamveg blir utbetra
I fjor vår vart det klart at både riksveg 52, riksveg 7 og E16 skal danne ny hovudfartsåre mellom Austlandet og Vestlandet, saman med E134 over Haukelifjell.I handlingsprogrammet for perioden 2018–2023 blir fleire E16-strekningar opna. Dette er Sandvika – Wøyen i Akershus, Bjørum – Skaret i Akershus og Eggemoen – Jevnaker – Olum i Buskerud og Oppland og Bagn – Bjørgo i Oppland.
Samtidig vil bygginga av strekninga Stanghelle – Arna i Hordaland gå føre seg i perioden.
På den andre stamvegen mellom aust og vest, nemleg E134, opnar strekninga Damåsen – Saggrenda i Buskerud, Gvammen – Århus i Telemark innan 2023, mens Røldal – Seljestad i Hordaland vil gå føre seg i perioden.
E16 er vintersikker, men har lengst køyreavstand Oslo-Bergen. Vegen skal likevel fullførast og vil vere ein viktig avlastingsveg når andre overgangar er stengde, vart det bestemt i fjor.
Mange E6-prosjekt
Også ei rekkje prosjekt på hovudferdselsåra mellom Nord- og Sør-Noreg, nemleg E6, blir ferdigstilt dei nærmaste åra.Strekninga Sjoa – Otta i Oppland blir opna, og i Trøndelag skal strekningane Vindåsliene – Korporalsbrua og Jaktøya – Klett – Sentervegen begge opnast innan 2023.
I Nordland blir strekningane Helgeland sør inkludert Kappskarmo – Brattåsen – Lien, Helgeland nord, Megården – Mørsvikbotn og Hålogalandsbrua opna. Det blir også Sørkjosfjellet og Kvænangsfjellet i Troms og Tana bru i Finnmark.
Om Oslofjordforbindelsen trinn 2, som er RV23, heiter det at prosjektet skal gå føre seg i perioden.
Publisert: 14.02.2018 13:08
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:18