Stokke Marius Halvorsen Martha Jorgenvag Hugo Ulstein foto Marius
HØGE AMBISJONAR: Stokke har mål om å doble omsetninga til 2029, mellom anna ved å selje langt fleire Tripp Trapp-stolar. Frå venstre: HR-sjef Marius Halvorsen, leiar for innvasjonsavdelinga Martha Jørgenvåg og leiar for det kommersielle arbeidet, Hugo Ulstein. Foto: Marius Rosbach
Nytt

Stokke vil doble omsetninga

Trur potensialet for Tripp Trapp-stolen og andre produkt er langt større enn salet viser i dag.

Marius Rosbach
11.12.2024

Etter fleire år med nye omsetningsrekordar har Stokke retta merksemda mot korleis dei kan auke inntektene endå meir. 

CCO - eller chief commercial officer - Hugo Ulstein ser eit enormt potensiale til å supplere den organiske veksten frå kjende merkevarer som Tripp Trapp og barnevogna Yoyo, med nye produkt dei jobbar med. 

– Målet vårt er å doble omsetninga til Stokke innan 2029. Det krev både innovasjon og at vi får halde på dei flinke folka vi allereie har, seier Hugo Ulstein som leiar det kommersielle arbeidet i konsernet med tittelen «chief commercial officer», til Nett No. 

Nett No kjenner ikkje omsetninga til konsernet i 2024. Ei dobling frå 2023-nivået vil innebere at inntektene skal opp frå 3,5 til 7 milliardar kroner i løpet av ein femårsperiode. 

 

Tripp Trapp framleis hovudproduktet
Ulstein fortel at konsernet for nokre år tilbake la ein plan for å få meir sal av Tripp Trapp-stolen. Møbelklassikaren som Peter Opsvik designa i 1972 er framleis Stokke sitt hovudprodukt. 

– Då Tripp Trapp-stolen hadde vore på marknaden i nær 50 år, klarte vi likevel å doble salet frå 2018 til 2021. Så potensialet ligg der, seier han.

For å nå måla gjer konsernet fleire grep. Tysdag kunne Nett No fortelje at Stokke flyttar funksjonar for design- og prosjektleiing tilbake til Ålesund. Ulstein påpeiker byen er viktig for konsernet. 

– Det er utruleg mykje dyktige folk i Stokke over heile verda som har levert denne veksten, som er framleis er avhengige av, legg han til. 

– Har gitt ein fantastisk profitabel vekst
Barneutstyrsprodusenten tok for nokre år sidan valet om å kutte ut ein del produkt og stenge konseptbutikkane. 

– Det kan ein sjå på som å skalere ned, men for oss dreia det seg om å refordele ressursane inn mot det som har gitt ein fantastisk profitabel vekst til no, seier Ulstein. 

– No skal vi bruke den posisjonen til å akselerere selskapet endå meir og vi meiner at det framleis er mykje meir potensiale, legg han til.

Stokke Martha jorgenvag foto Marius
NY INNOVASJONSLEIAR: Martha Jørgenvåg er nyleg tilsett som leiar av avdelinga for innovasjon og prosjektleiing frå Ålesund. Foto: Marius Rosbach

Spekulasjonar om sal
Stokke starta som ein møbelprodusent, og snudde seg etter kvart mot marknaden for møblar og utstyr til barn – ikkje minst barnevogner.

I 2013 blei det til då familieigde konsernet kjøpt av sørkoreanske NXC. 

I samband med ein aksjonærtvist i fjor blei det kjent at det var innhenta tilbod frå fleire meklarhus for bistand i ein salsprosess av Stokke. Eigarane sjølv har ikkje kommentert spekulasjonane om at ei sal kunne skje i løpet av 2024.

Hugo Ulstein vil heller ikkje kommentere spørsmål om eit mogleg sal, men seier følgjande om eigarskapet: 

– Dei er ambisiøse på vegner av selskapet, og det er utruleg kjekt.

Publisert: 11.12.2024 05:00

Sist oppdatert: 10.12.2024 22:07

Mer om