Når Hurtigruten sin ombygde skip og Havila Kystruten sine LNG-driven skip er i sett i trafikk vil dei to reiarlaga stå for omlag ein tredjepart av driftstinntektene til selskapet Gasnor. Det seier Gasnor-sjef Eilef Stange.
Shell-eigde Gasnor har fått 10-årige leveringsavtalar med begge reiarlaga, som skal dele på passasjer- og godsrutetrafikken mellom Bergen og Kirkenes.
Havila og Gasnor skriv i ei felles pressemelding at Havila Kystruten vil bunkre i Bergen.
Selskapa ser også på løysingar for å kunne ta i bruk hydrogen og biogass i framtida.
Hurtigruten har tidlegare varsla at minst seks av Hurtigrutens totalt 16 skip blir bygd om for å kunne drivast på ein kombinasjon av store batteripakkar, flytande naturgass (LNG) og biogass (LBG) – produsert av organisk avfall frå skogbruk og oppdrettsnæring.
Shell-eigde Gasnor har fått 10-årige leveringsavtalar med begge reiarlaga, som skal dele på passasjer- og godsrutetrafikken mellom Bergen og Kirkenes.
Havila og Gasnor skriv i ei felles pressemelding at Havila Kystruten vil bunkre i Bergen.
Selskapa ser også på løysingar for å kunne ta i bruk hydrogen og biogass i framtida.
Hurtigruten har tidlegare varsla at minst seks av Hurtigrutens totalt 16 skip blir bygd om for å kunne drivast på ein kombinasjon av store batteripakkar, flytande naturgass (LNG) og biogass (LBG) – produsert av organisk avfall frå skogbruk og oppdrettsnæring.
Publisert: 11.06.2019 14:25
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:36