Osteklokke Easy Cheese med Håkon oppe tv og Halvard Engeset og Lise Marita Sande innfelt foto Easy Cheese as
POPULÆRT: Under varemerket EasyCheese, har ei osteklokke som er utvikla frå irritasjon ved frukostbordet hos familien Engeset, blitt ein salsuksess gjennom nettbutikk og sosiale medier. Innfelt, dagleg leiar Håkon Engeset (oppe til høgre), marknadssjef Halvard Engeset og logistikk og kommunikasjonsansvarleg Lies Marita Sande. Alle tre er medeigar i selskapet. Foto: Easy Cheese as.
Nytt

Superlønnsamt sal av osteklokker

Ulstein-selskap selde kring 100.000 osteklokker i fjor – og kan legge rettstrid bak seg.

Marius Rosbach
05.07.2022

Du er ikke innlogget

Du må være innlogget for å lese artikkelen.

Gå til innlogging

Bli abonnent på NETT NO

For å få tilgang til denne artikkelen

Standard
  • Betal med kort
  • Kun for deg
  • Månedlig trekk
kr 149,00
Bedrift
  • Betal med kort
  • Betal for tilsatte
  • Årlig trekk
kr 1 599,00

-20%

Med 5 eller flere abonnenter i bedriften.