Nytt
Teiknar ferjer for Fjord1
Havyard Design & Solutions skal teikne to ferjer Fjord1 skal bruke på Sunnmøre.
22.10.2020
Ferjene skal vere batteridrivne og brukast i samband på indre Sunnmøre.
Partane vil samarbeide for å utvikle eit mest mogleg energieffektivt design fram til val av byggeverft, skriv Havyard Group i ei børsmelding.
Kontrakten mellom Fjord1 og Møre og Romsdal fylkeskommune omfattar sambanda Eidsdal-Linge, Stranda-Liabygda, Hundeidvik-Festøy og Sæbø-Leknes-Standal-Trandal og varer frå 1. januar 2020 og fram til 31. desember 2033. To av ferjene skal gå på batteri.
Dei to nye ferjene med batteri skal ha ein personbilkapasitet på 80 bilar. Den eine ferja skal går Eidsdal-Linge, den andre Stranda-Liabygda.
El-ferjene skal vere klare i 2024 når fylkeskommunen har fått bygd nye ferjekaier som både kan forsyne ferjene med straum og er store nok for dei nye ferjene.
Partane vil samarbeide for å utvikle eit mest mogleg energieffektivt design fram til val av byggeverft, skriv Havyard Group i ei børsmelding.
Kontrakten mellom Fjord1 og Møre og Romsdal fylkeskommune omfattar sambanda Eidsdal-Linge, Stranda-Liabygda, Hundeidvik-Festøy og Sæbø-Leknes-Standal-Trandal og varer frå 1. januar 2020 og fram til 31. desember 2033. To av ferjene skal gå på batteri.
1,9 milliardar
Kontraktane er på omlag 1,9 milliardar kroner i følgje Møre og Romsdal Fylkeskommune. Dei inneber at Fjord1 må investere i nybygg og ombygging for 400-500 millionar kroner sa Fjord1-sjef Dagfinn Neteland då selskapet vann kontraktane i 2018.Dei to nye ferjene med batteri skal ha ein personbilkapasitet på 80 bilar. Den eine ferja skal går Eidsdal-Linge, den andre Stranda-Liabygda.
El-ferjene skal vere klare i 2024 når fylkeskommunen har fått bygd nye ferjekaier som både kan forsyne ferjene med straum og er store nok for dei nye ferjene.
Publisert: 22.10.2020 08:57
Sist oppdatert: 07.04.2021 18:10