Ulstein-bygd supplybåt til skraping
Resirkulerast etter ei årrekke i opplag.
Nok eit utrangert supplyskip frå Solstad Offshore, blei laurdag slept inn Ulsteinfjorden på veg til Green Yard Kleven for resirkulering.
Nordmand Atlantic er det fjerde skipet i rekka frå reiarlaget som blir skrapa ved verftet. Skipet blei levert til Solstad i 1997 frå naboverftet Ulstein Verft tvers over vika.
Skipet som er kategorisert som ein ankerhandterer, har vore i opplag ei årrekke etter at offshorenedturen slo til i 2015.
Systerskipet «Normand Neptun» er eitt av dei tidlegare skipa som Solstad har levert til resirkulering på Kleven. I samband med refinansiering i 2020 blei ein rekke skip peika ut som lite betydningsfulle, og lista for skraping.
Solstad Offshore skal resirkulere til saman sju skip ved Green Yard-verfta. Fire av desse skal skrapast på Kleven og tre ved Green Yard Feda på Sørlandet.
Skipa er definert som ikkje-strategiske skip ettersom dei er eldre og lite attraktive i marknaden.
Det tidlegare Farstad-skipet Far Sovereign var det første skipet som kom til resirkulering ved sunnmørsverftet i fjor haust.
Tilsetter fleire
Green Yard-sjef Hans Jørgen Fedog kunne nyleg fortelje at verftet søker etter fleire tilsette
Den siste tida har det vore omlag 80 eigne tilsette hos Green Yard Kleven i Ulstein og 20-25 innleigde.
Green Yard Group tok over drift av Kleven i 2020, og satsar på opphoggingsmarknaden i tillegg til ombygging, vedlikehald og nybygg.
Publisert: 02.04.2022 16:17
Sist oppdatert: 02.04.2022 16:25