NPK-NTB: Ein gjennomgang av 80 bompengeprosjekt, viser at dei ferdige prosjekta i snitt er nedbetalte to år før tida.
har analysert rundt 80 små og store bompengeprosjekt for å sjå om dei blir nedbetalte etter planen. 30 av prosjekta i analysen er allereie nedbetalte, og dei vart i snitt ferdig betalt to år før tida.
Både nedbetalingstid, trafikk og kostnader er analysert, og dei fleste bompengestasjonar har høgare trafikk enn antatt.
– Eg har først og fremst sett på nedbetalingstid, noko som blir avgjort av blant anna trafikkmengd, inntekter, rentekostnader og driftskostnader. Eit etterlate bilde i media er ofte at trafikantane må betale lengre enn planlagt, seier siviløkonom Simen Steinsholm som har analysert bompengeprosjekta for Vegvesenet.
har analysert rundt 80 små og store bompengeprosjekt for å sjå om dei blir nedbetalte etter planen. 30 av prosjekta i analysen er allereie nedbetalte, og dei vart i snitt ferdig betalt to år før tida.
Både nedbetalingstid, trafikk og kostnader er analysert, og dei fleste bompengestasjonar har høgare trafikk enn antatt.
– Eg har først og fremst sett på nedbetalingstid, noko som blir avgjort av blant anna trafikkmengd, inntekter, rentekostnader og driftskostnader. Eit etterlate bilde i media er ofte at trafikantane må betale lengre enn planlagt, seier siviløkonom Simen Steinsholm som har analysert bompengeprosjekta for Vegvesenet.
Publisert: 26.07.2017 20:06
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:41





