Camping tek kaka
VEKSTBRANSJE: Sande Camping ved Loenvatnet i Stryn er ein del av reiselivsbransjen som har hatt den største veksten dei siste åra.
Nytt

Camping tek kaka

Dei to siste åra har det gått rett til vers for campingplassane.

11.09.2017
Etter seks magre år tok det av i 2016.
Medan hotella i Sogn og Fjordane hadde større vekst enn hotella i Møre og Romsdal frå juli 2016 til juli 2017, er det omvendt for campingplassane.

I Sogn og Fjordane auka campingplassane talet på overnattingsgjestar med 18,4 prosent i juli samanlikna med året før. I juli i år var veksten 16,7 prosent samanlikna med juli 2016. I Møre og Romsdal auka det enda meir, med 33,3 prosent frå juli 2015 til juli 2016. Julitala for 2017 viser 18,3 prosent auke.
I juli 2015 hadde campingplassane i Møre og Romsdal ein nedgang i trafikken på over seks prosent samanlikna med året før. I Sogn og Fjordane var det ein vekst på 4,6 prosent.

Fullt på hotella

Turistboomen dei siste åra har gjort at det byrjar å bli trangt om plassen på hotella i turistsesongen. Det gir campingplasseigarane eit løft, meiner administrerande direktør Kristian B. Jørgensen i Fjord Norway.
Medan hotella i dei fire Vestlandsfylka har størst auke i utanlandske gjestar er det nordmenn som aukar mest i på campingplassane.
- I takt med at veksten kjem internasjonal, og at belegget vekst, så aukar hotellprisane. Det gjer at ein del nordmenn som også ønskjer å besøke Vestlandet kan bevege seg over mot campinghytter og liknande, seier Jørgensen.

Kjærkomen kapital

Jørgensen trur campingplasseigarane i første omgang vil bruke dei ekstra inntektene til å fylle opp kassa framfor å investere i ny kapasitet, etter fleire år med stillstand.
- I all hovudsak har ein behov for å vere lønsame nokre år no, seier han.
Han trur og campingplassane hadde mykje ledige kapasitet å ta av før den sterke veksten dei to siste åra, slik at veksten førebels ikkje har utløyst eit behov for store investeringar.

Publisert: 11.09.2017 11:19

Sist oppdatert: 10.02.2021 14:13