Dette er den tredje av Havyard sine isbrytande offshorefartøy til Moskva-baserte Femco.
Det 86 meter lange kroget skal i slutten av mars slepast frå Yalova utanfor Istanbul og til Havyard sitt verft i Leirvik i Sogn. Det same skal søsterskipet Pomor.
Skipa skal vere ferdig utrusta i oktober.
Ifølgje ei pressemelding frå Havyard har alle dei tre båtane fått namn til minne om folkegrupper mot nordlege og isfylte havområde.
Den første båten, Aleut, har namn etter folket på Aleutene i Alaska som var ein tidlegare russisk koloni. Normann er til minne om nordmenn som busette seg på Kolahalvøya på 1800-tallet. Den siste i rekken, Pomor, får namn etter folket ved Kvitsjøen.
Havyard har bygt over 30 skrog ved det tyrkiske Cemre-verftet, eit verft som i stor grad er bygt opp rundt norsk skrogbygging.
Det 86 meter lange kroget skal i slutten av mars slepast frå Yalova utanfor Istanbul og til Havyard sitt verft i Leirvik i Sogn. Det same skal søsterskipet Pomor.
Skipa skal vere ferdig utrusta i oktober.
Sakhalin-oppdrag
Reiarlaget har inngått ein ti-års kontrakt med ExxonMobil og skipet skal operere på øya Sakhalin, som ligg i den nordlege delen av Stillehavet.Ifølgje ei pressemelding frå Havyard har alle dei tre båtane fått namn til minne om folkegrupper mot nordlege og isfylte havområde.
Den første båten, Aleut, har namn etter folket på Aleutene i Alaska som var ein tidlegare russisk koloni. Normann er til minne om nordmenn som busette seg på Kolahalvøya på 1800-tallet. Den siste i rekken, Pomor, får namn etter folket ved Kvitsjøen.
Kombibåtar
Båtane skal operere som isbrytarar om vinteren og som ankerhandteringsfartøy med plattform forsyningsfunksjonar om sommaren.Havyard har bygt over 30 skrog ved det tyrkiske Cemre-verftet, eit verft som i stor grad er bygt opp rundt norsk skrogbygging.
Les meir her:
Publisert: 01.03.2016 08:43
Sist oppdatert: 10.02.2021 13:53