GCE Blue Maritime med medlemsavgift
Frå årsskiftet må medlemmene i den maritime klyngeorganisasjonen betale for å vere med.
Det er krav frå Siva, Innovasjon Norge og Forskingsrådet som er grunnen til at medlemsavgifta blir innført.
Dei tre aktørane i det offentlege verkemiddelapparatet finansierer klyngeprogrammet, som GCE Blue Martime er ein del av.
Krav om medlemsavgift i klyngene har vore der i mange år, men hittil har GCE Blue Maritime fått drive slik at bedriftene bidrar med å stille med tid og folk i prosjekt dei er med i. Frå årsskiftet må også GCE Blue Maritime rette seg etter normen. Då blir det også medlemsavgift.
Trur dei flest blir med
Klyngeleiar Daniel Garden i GCE Blue Maritime seier han ventar at omlag 90 prosent av dei 200-220 medlemane i den maritime klynga kjem til å bli med vidare, sjølv om dei må betale.
Kor mykje som skal betalast, og korleis modellen for medlemavgifta blir truleg ikkje avklart før i første kvartal neste år.
Tydlegare klynge
GCE Blue Maritime la tidlegare i år fram ein ny strategi, med ei satsing på å utvikle og bygge skip med lite eller ikkje noko utslepp av CO2.
Les også
Den nye strategien krev at klynga framstår meir reindyrka og tydlegare som ein sjølvstendig organisasjon, seier Garden. I dag er klynga sett som ein del av miljøet knytt til ÅKP, som også driv ein biomarin klynge, teknologiutvikling og utvikling av nyeetablerte og vekstbedrifter, meiner Garden.
- Det er for å skape engasjement, seier han om kvifor GCE Blue Maritime må bli tydlegare.
Den nye strategien er så ambisiøs at det er viktig at medlemane i klynga er aktivt med for å nå måla, meiner Garden.
Publisert: 23.09.2021 15:22
Sist oppdatert: 23.09.2021 15:48