- Vår auka merksemd på handelskipsegmentet etter at offshoremarknaden fekk seg ein knekk har bore frukt, seier administrerande direktør Hallvard Pettersen ved Scana Volda.
Gir- og propellprodusenten i Volda skal starte leveringane i første kvartal 2016.
Utstyret skal ombord i fire lasteskip som skal byggast for eit polsk reiarlag hos Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co. Ltd og fire containerskip som skal byggast hos Yangzhou Guoye Shipbuilding Co. Ltd for eit tysk reiarlag.
-Vi må gjenvinne konkurransekrafta i handelsegmentet, sa leiar for Scana Propulsion, Inge G. Bøen til NETT NO i mai.
Bøen, som kom frå Rolls-Royce Marine til Scana 1. mars i år, meinte det avgjerande er å vinne innpass hos nye kundegrupper.
Kontraktane er på minst 46 millionar, men kundane har opsjon (rett til) å utvide kontraktane til til saman 77 millionar kroner.
Gir- og propellprodusenten i Volda skal starte leveringane i første kvartal 2016.
Utstyret skal ombord i fire lasteskip som skal byggast for eit polsk reiarlag hos Jiangsu New Yangzi Shipbuilding Co. Ltd og fire containerskip som skal byggast hos Yangzhou Guoye Shipbuilding Co. Ltd for eit tysk reiarlag.
Nye relasjonar
Scana Volda er eit dotterselskap av Scana Propulsion, som har børsnoterte Scana Industrier som eigar.-Vi må gjenvinne konkurransekrafta i handelsegmentet, sa leiar for Scana Propulsion, Inge G. Bøen til NETT NO i mai.
Bøen, som kom frå Rolls-Royce Marine til Scana 1. mars i år, meinte det avgjerande er å vinne innpass hos nye kundegrupper.
Kan bli 77 millionar
Dersom det blir full klaff kan oppdraget for Scana Volda bli på 77 millionar kroner.Kontraktane er på minst 46 millionar, men kundane har opsjon (rett til) å utvide kontraktane til til saman 77 millionar kroner.
Publisert: 26.06.2015 16:55
Sist oppdatert: 10.02.2021 13:45