Blir intensjonsavtalen til ei fast kontrakt skal Vard Langsten bygge dei to skipa. Det første fartyet skal leverast i første kvartal 2019, det andre i første kvartal 2020.
Dette er den andre kontrakten Vard offentlegjer denne veka. Den første, bygging av 15 kanalfraktefarty for tilsaman 2,4 milliardar kroner, er bindande.
Det er Vard sitt designselskap som skal teikne skipa, og skroga skal byggast hos Vard Tulcea i Romania.
Børsmeldinga frå Vard seier ingenting om prisen, og opplyser berre at kunden er eit "internasjonalt cruise-selskap". Målet er å vere klar til å skrive under ei bindande avtale i tredje kvartal i år.
Dei fire første cruiseskipa er litt mindre enn dei to nye det er teikna intensjonsavtale om, 128 og 18 meter breie, med plass til 180 passasjerar fordelt på 92 lugarar.
Begge kontraktene er det som blir kalla ekspedisjonsskip, som mellom anna kan gå i isen.
Vard har og inngått kontrakt med fiskebåtreiarlaget Havfisk i år, . Den skal leverast i første kvartal 2018.
Mellom anna får verfta i Noreg klarare roller.
Søviknes og Brattvåg i Haram og Langsten i Tomrefjord skal konsentere seg om kjerneverksemda, offshorfarty og andre høgst spesialiserte farty innan nye satsingområde.
Vard Aukra skal spesialisere seg på farty til oppdrettsnæringa, medan Vard Brevik også skal satse på å "utvikle nye forretningsmoglegheiter", i følgje reknskapsrapporten.
Dette er den andre kontrakten Vard offentlegjer denne veka. Den første, bygging av 15 kanalfraktefarty for tilsaman 2,4 milliardar kroner, er bindande.
Avtale i tredje kvartal
Dei to skipa i intensjonsavtalen blir 137 meter lange og 22 meter breie, med plass til 240 passasjerar fordelt på 120 lugarar.Det er Vard sitt designselskap som skal teikne skipa, og skroga skal byggast hos Vard Tulcea i Romania.
Børsmeldinga frå Vard seier ingenting om prisen, og opplyser berre at kunden er eit "internasjonalt cruise-selskap". Målet er å vere klar til å skrive under ei bindande avtale i tredje kvartal i år.
Cruise-kontrakt nummer to
Tidlegare i år skreiv Vard ein intensjonsavtale med det franske cruisereiarlaget Ponant om bygging av fire cruisefarty. Dei skal leverast i 2018-2019, og målet er å skrive ein bindande kontrakt i andre kvartal i år.Dei fire første cruiseskipa er litt mindre enn dei to nye det er teikna intensjonsavtale om, 128 og 18 meter breie, med plass til 180 passasjerar fordelt på 92 lugarar.
Begge kontraktene er det som blir kalla ekspedisjonsskip, som mellom anna kan gå i isen.
Vard har og inngått kontrakt med fiskebåtreiarlaget Havfisk i år, . Den skal leverast i første kvartal 2018.
Nye marknadar
Då Vard la fram årsreknskapen for 2015, men eit underskot på 1,2 milliardar kroner, varsla selskapet mellom anna at det snur seg mot nye marknadar og inngår eit tettare samarbeid med hovudaksjonærern, den italienske verftsgruppa Fincantieri.Mellom anna får verfta i Noreg klarare roller.
Søviknes og Brattvåg i Haram og Langsten i Tomrefjord skal konsentere seg om kjerneverksemda, offshorfarty og andre høgst spesialiserte farty innan nye satsingområde.
Vard Aukra skal spesialisere seg på farty til oppdrettsnæringa, medan Vard Brevik også skal satse på å "utvikle nye forretningsmoglegheiter", i følgje reknskapsrapporten.
Publisert: 15.05.2016 22:11
Sist oppdatert: 10.02.2021 13:57