Fjerde frå Myklebust til Sølvtrans
Den nye brønnbåten til Sølvtrans har batteripakke og ein lastekapasitet på 4.000 kubikkmeter.
- Ronja Nærøysund er eit produkt vi er svært stolte av å levere fra oss, og våre tilsette har gjort ein formidabel jobb. - Ein framtidsretta brønnbåt som dette er kompleks å bygge, og eit tett og godt samarbeidet med rederi og underleverandørar er også avgjerande for å lukkast. Det seier dagleg leiar Lars Conradi Andersen ved Myklebust Verft i ei pressemelding. - Bra samarbeid Han seier seg godt nøgd med at båten no er klar til oppdrag. - Samarbeidet med Myklebust har vore bra og vi overtar eit topp moderne fartøy av høg kvalitet som vi gler oss til å sette i drift, seier han i pressemeldinga. |
Situasjonen ved Myklebust er i betring etter eit krevjande fjorår
Ser betring
Myklebust Verft har ytterlegare to fartøy i ordreboka til Sølvtrans. Skroget til bygg 77 kom til Myklebust førre veke, medan skroget til bygg 78 er under bygging i Tyrkia.
- Situasjonen ved Myklebust er i betring etter eit krevjande fjorår. Vi ser lysning i covidsituasjonen og har bra med arbeid i 2022.
- Samstundes jobbar vi med å få på plass meir arbeid ut over i 2023, seier Conradi Andersen.
Han overtok som ny toppsjef ved Sande-verftet i desember i fjor etter Inge-Jonny Hide. Conradi Andersen var frå før styremedlem i eigarselskapet.
Publisert: 23.02.2022 09:00
Sist oppdatert: 23.02.2022 09:18