Kjetil Aarseth foto Anne Marthe Vestre Berge
FOLKERIKE MARKNADER: – Vi er klare for å køyre, fortel Tikkio-sjef Kjetil Aarseth om satsinga mot Frankrike, Tyskland og Storbritannia. Denne veka blei det kjent at Giske-selskapet er eitt av åtte som er med i eit nytt eksportprogram for kreativ teknologi. Foto: Anne Marthe Vestre Berge
Nytt

– Krise betyr fare og moglegheiter til å tenke nytt. Det er der vi har vore

Tikkio har oppskrifta klar for Europa-satsing, og er overtydd om at koronakrisa har styrka sjansane deira.

Marius Rosbach
19.06.2021

Du er ikke innlogget

Du må være innlogget for å lese artikkelen.

Gå til innlogging

Bli abonnent på NETT NO

For å få tilgang til denne artikkelen

Standard
  • Betal med kort
  • Kun for deg
  • Månedlig trekk
  • 129,-/mnd
Bedrift
-20% Med 5 eller flere abonnenter i bedriften.
  • Betal med kort
  • Betal for tilsatte
  • Årlig trekk
  • 1 399,-/år